Ja nechcem „Kali špeciál“ ! ! !

30. augusta 2016, bveronika, Spoločenské reflexie

Dosť dlho mi trvalo, kým som tzv. „zamestnancov“ pána Matoviča  prinútila, aby mi regionálny týždenník vydavateľstva regionPRESS nestrkali do schránky. Každý týždeň prišiel iný „brigádnik“ aby ma zásobil nevyžiadanou reklamou, na ktorej zarábal pán Matovič. Súčasťou tlačoviny boli i drísty pána Matoviča napísané ako úvodník tohto pamfletu.

A hľa. Z jedných dverí som ho vyhodila a on mi opäť lezie do domu. Spojil sa s Rajtárom aby mi vnútili ich politický názor cez týždenník „Kali špeciál“.

Kam až zájdu páni opoziční poslanci NR SR Jozef Rajtár, Igor Matovič, Jozef Viskupič a ich kolegovia, netuším. Nestačí im, že kričia po uliciach, že ich tváre vyskakujú na TA3 a takmer každý deň nám vnucujú „svoju pravdu“. Chcú vliezť i do našich poštových schránok, do nášho osobného priestoru.

Tak to PARDÓN páni manipulanti!!!!!

Moja schránka je môj súkromný majetok a tam môžu prísť iba objednané tlačoviny. Teda ak mi niekto doručí plátok opozičných poslancov budem sa brániť aj súdnou cestou.

Vážená Pošta, žiadam Vás aby ste ubránili naše poštové súkromie. Ak dopustite aby kdejaký blázon, aktivista,…mi zaplavoval schránku hovadinami typu „KALI ŠPECIÁL“  budem sa s Vami súdiť.  Neželám si neobjednanú tlačovinu !!!!! a určite nie som sama.